The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 8 november 2009

Old memories...

Blev så glad i fredags, men samtidigt väldigt fundersam.. En utav mina absolut närmsta vänner som jag umgicks med konstant på Jenny Nyström skolan ringde. Vi har inte pratat på hur länge som helst. Så blev bara helt lycklig. Dessvärre var inte allting så bra som jag hade hoppats på.. Men men. Jag blev glad av att höra hennes röst iallafall.
Helgen har varit helt ok. tog det lugnt med Kalle, hans nya kärlek [X-Box...] och Lips. Tog ett par öl och bara hade det lugnt och skönt. Började kvällen hos Caoo. hade jätte trevligt där också. Det kan jag verkligen inte förneka. :) Pappa mötte upp oss och tog Cornelia med sig hem. Det finns nog ingen som har den förmånen som jag har. Jag behöver inte ens be pappa om barnvakt. Han förväntar sig inget annat än att få umgås med sitt barnbarn på helgerna. I böand har de gått så långt att hon inte har fått åka, eller så blir de tjafs på ett eller annat sätt. haha. Jag klagar inte, men ibland vore det faktiskt ganska skönt att ha henne hemma. Om det inte kommer upp en massa efter helgen den 20:e. Så funderar jag på att ha henne hemma så mycket de bara går innan jul och förbereda allting. Så vi kan ha de och minnas de tillsammans sen. ta en massa kort, jul pyssla, baka, fixa och dona. Bara ha den tiden tillsammans, som jag ibland inte orkar ge henne..

I morgon börjar mitt nya liv iaf. [Undrar hur många gånger jag har sagt de...] Sara och jag ska börja träna och jobba på utav bara fan. Så en dag i veckan blir de simma, och en dag power walka, sen ska vi ha stegräknare på oss konstant. Så de ska fan bli ändring här nu. Mitt mål är att gå iaf 16 000 steg om dagen, jag har lyckats att gå över 20 000 steg om dagen förut, så detta blir ingen match. :P
har till och med tränat idag. Tro det eller ej, drog fram boxnings säcken och slog i 20 minuter, en Wii Active i 20 minuter, hård pass. Så har fått min dos för dagen. Blev ganska mycket mer iof men jag får lägga min lathet åt sidan nu. Detta funkar inte längre! Måste ta tag i kragen, lägga det blå skåpet på bordet och visa var korten ska stå. ;)

Önska mig lycka till. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar