The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 27 november 2009

Det är dags för fredags myyyyyyyyyys!!

Hej alihopa!
Orkade inte uppdatera igår. Hade så många bollar i luften hela dagen, så
hade knappt ro i kroppen att lägga mig i ett bad och läsa första boken i Twilight serien.
Men gjorde de iaf.
Går dagen började med att Nelia fick sin Nasse-Nöff spruta.
Var riktigt chockad, hon reagerade inte ens. Hon tittade på en tavla med Findus och Pettson på, sen var de klart. Galet vad fort och smidigt de gick.
Även om hon ser lite små ledsen ut på bilden, så gick det bra. Hon fick till en riktigt bra sympati min. ;)

Plutt-Skrutt!

Sen gick vi hem. Handlade lite på vägen och postade Ugglan till Lisa http://pinkfriday.blogg.se/ .
Väl hemma så började jag baka. :) Fick ett underbart recept av Hilda i måndags. När vi var på hösst och hantvers marknaden på Astrid Lindgrens Värld, så hade hon bakat underbara gifflar med Keso och Sesam frön. Så fick för mig att baka de igår. Blev inte så jätte bra.. Gjorde de nog på tok för små. Men det vet jag ju nu till nästa gång.


Tröttnade på att göra gifflar efter stund, och attackerade degen med hjärtan ist.

Fick sen för mig att börja ordentligt med årets julklapp till familjen. Fan så bra de blev! Kan ju avslöja så mycket som att det handlar om pärlor, spraylack och rosor i cernit och fimo lera.
Mer säger jag inte. :)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fredag..
Har Nelia hemma idag eftersom att sprutan togs igår. :) Hon har inte reagerat eller så, men vad vet man. Så vi har varit nere hos Ine och skyltat om i hennes fönster. De blev så gryyymt! Jag, Emmy och Nelia har verkligen lyckats.
Började med att ta bort allt de gamla. Vilket var en hel del. :p Sen la vi rött tyg i botten.

Edina, Emmy och Nelia.

Rotade runt utav bara fasen efter en massa roliga grejer vi kunde använda. Så de blev både tomtar och ljugranskulor, konstsnö och grejer.
Sen kom vi på den ultimata idéen att vi går och köper spray snö att ha i fönstret. Blev grymt!
Satte fast lackade lös naglar på silvriga kulor och hängde ett gäng och sen la vi ett gäng i en "snö-hög". Snyggt som faen!


Konst snöö! Naglar och rosetter.


Utifrån! Fint eller hur? :)

Gick och käkade på Lazat med Kalle. Plankstek! Mmmmm.. Nelia åt en pizza.
Pappa hämtade oss vid kvart över 6. Och nu sitter jag här. Kollar på postkod miljonären och drygar. Tänkte bara lägga till en sak innan jag ska roa mig med annat. Om du läser de här, så tycker jag att du borde bete dig som 37 och inte 7. Jag har inte gjort ett enda fel, och kan du inte säga saker rätt upp i ansiktet på mig, så kan du likagärna hålla dina snuskiga tankar i din snedvridna huvud!

Till er andra, skriv gärna en kommentar och ha en trevlig kväll, nu ska jag ha fredagsmys. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar