The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 2 november 2009

Hemma dag. :)

Har inte gjort allt för många knop idag. Mest varit trött faktiskt.. Men har gjort lite iaf. Har varit i "skogen" bakom vårat område och plockat blåbärs ris, så fick för mig att göra en krans, dessvärre kom jag knappt halvvägs, så får bli en skogsrunda i morgon igen.

Och så har jag renoverat den lilla lådhurtsen jag fick av pappa idag. Den blev jätte söt! Vill göra mer! har snokat på bocket efter ett linneskåp. Men nästan alla kostar över 1000:- eller finns allt för långt borta.. Så de var lite tråkigt. Så vet ni någon som har ett, som får se ut hur fan som helst, kan ni ju skicka iväg ett litet mail eller skriva en kommentar.

Bröjade med att skydda gölvet och öppna färgburken. Som dessutom var HUR klumpig som helst. Så det stora jobbet var att få ut klumparna och få den jämn.

Sen var de bara å börja kladda. :) Och när de väl torkat även tapetsera. :D

Det färdiga resultatet. :D Tapeten kommer från Inreda! Jag är hel nöjd. :D

Hittade även min lilla bittra vän som jag gjorde i skolan. Han är så söt, och helt i svart glas. Dvs, krossad tappfärg. :) Han är så söööt! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar