The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 5 november 2009

Let it snow...




Denna dagen blev LÅNGT ifrån vad jag hade planerat.. Skulle ju städa, pimpa krans och fixa och dona. Blev inget med de inte.. Hade Nelia hemma, och Kalle kom förbi vid 8 i morse och lämnade en tröja med ett motiv som han ville ha intatuerat. Så tänkte faktiskt gå upp då vid 8, men de blev ju inget med de. Som alla vet, så brukar de ju bli "äh, 15 minuter till gör ju inget." Men i morse gick 15 minuter väldigt fort. och slutade med 3 timmar. Så halv slumrade till 11... Cornelia vaknade vid 9 tiden, och hon sprang fram och tillbaka mellan sitt rum och mitt. Så de var en mysig morgon. Varje gång hon gick ut så gav hon mig en puss och sa "du bara sover å sover å soveeeer.." , sen sprang hon ut igen och lekte lite, och sen gick de så, runt runt runt. Sen gick vi ner till "stan" för att handla ludd-sand, så att ludden har de rent och fint i lådan. Men som vanligt blev de lite mer när hon var med... Men de gör inget. Det är bara mysigt att gå med henne och hålla huvudet högt och vara stolt som en tupp över att man har Sveriges underbaraste lilla trollunge. Och de har snöat utav bara fan här nästan hela dagen.. De ska inte komma nu!! Om lite mer än en månad är de välkommet. Väldigt välkommet.. Men inte nu!! Så såg ut som 2 snögubbar när vi kom fram till Willys.




Blev helt vitt i vagnen.. Tills gullungen satte sig i den.



TrollUngen!

Var bara tvungen att ta kort på de här. Hennes förklaring till solbrillorna var:
"Jag vill inte ha någon såndär dum snö i ögonen.... SÅdeså!!"

Så nu ikväll har Elin varit här en sväng också. Druckit kaffe och grejer, så lär INTE kunna somna på ett ex antal par timmar.. Men jag kan säkert roa mig tills mina ögon slår ihop.
Ska köra i morgon också.. Så är ni i Nybro trakten, och inte vill dö i förtid... Dra fort som fan!!
Nu ska jag bli klar med mitt körkort. Och där med pasta!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar