The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 28 november 2009

LördagsPyssel med tjejerna. :)

Idag har det varit så skönt. Har inte varit utanför dörren på hela dagen! Bara gosat och umgåtts med snuttan.
I eftermiddags kom Sara och så började vi pilla med både det ena och det andra. Jag kan dessvärre inte avslöjja vad det är, för då avslöjar jag årets julklapp till familjen. Men det är iaf något liknanade. :) Hur som helst, sen kom Elin förbi, och hon gav mig en födelsedags present. Gummsan, hon vet precis vad Anna vill ha. Fick en bok med 500 Muffins recept. :D Och små ljuslycktor till sovrummet. Hon är så söt tjejen.
Sen kom även Kalle, så spelade vi lite tv-spel (händer inte allt för ofta..) och sen gick de allihopa en efter en.

har även gjort klart Nelias adventkalender. Hela min uppväxt har de varit en paketkalender, vilket var jätte spännande, tills paketet var öppnat.. Och ville därför att Cornelia skulle få upplevelser, som vi kan ha tillsammans. Så alla dessa utklippta hjärtan har en liten uppgift bakom sig. Varje fredag är det ett paket med något innehåll, och varje lördag blir de en liten godis av något slag. Men övriga dagar är det allt från att pyssla, till att Cornelia får välja vad vi ska göra. Har även en liten idé när det gäller att städa. Så det finns 2 kort med städning, och en massa bakning, pyssel osv osv. Så detta ska bli riktigt kul! Inspirationen fick jag från en tjej som lagt upp en liknande på http://www.svenskscrapbooking.se.

Hängde upp dem med små guldiga klädnypor på våra tavel lister i köket. De är ju riktigt söta, så de kan få vara dekoration också. :)



Kan avslöja att på 1:an är de lussebull bakning, som jag har LOVAT mig själv att göra i flera dagar nu...

Natti natti gott folk!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar