The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 5 november 2009

Torsdag...

Jag vet inte varför jag inte tycker om torsdagar, har aldrig gjort de, och kommer nog aldrig göra de heller.. Har inte haft någon kreativ gnista alls på hela dagen.. Det enda jag har gjort idag, är att sitta med näsan i körskoleboken, haft näsan ovanför natten [och inte kört över någon..], varit i Kalmar och fixat pass, Öland en sväng och sen hemma hos Mamma.
Fick reda på igår, att jag kommer behöva ett pass, inom en väldigt snar framtid. Fick veta att Kalle har fixat biljett till mig till en polen kryssning den 21-22 November. Så kommer tillbringa min 21 års dag til sjöss. Och jag klagar inte.





Fick med mig mormors symaskin från mamma. :D Och en massa tyg som jag har haft i en stor flyttlåda. SÅ i morgon ska de fixas lite. :) Och så ska jag ha dubbel lektion också med Kalle på körskolan. Fan, vill verkligen ha mitt körkort nu! Det är ju en sån frihet!

Kom och tänka på en annan sak förut. Jag vet att en massa har en viss nojja på djur eller så. Och jag har ju inte skrivit vad jag älskar i djuvärlden. Förutom mina 2 ludd då...





Trumvirvel.........





Pingviner!!

Jag älskar deras slappa stil, deras sköna gång sätt och hur de myser ihop sig när de fryser.. Blev fadder åt en pingvin via nätet, kommer inte ihåg vart eller någonting.. Men betalade in 150:- till deras pg-konto. Och så blev jag fadder. Har adrig sett eller träffat min pingvin, men de gör inget. Eller... Jo lite. Hade man fått hade jag haft en hemma!!! Och så är de.

Kör en ny genomgång i morgon. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar