The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 1 december 2009

1:a December

Skrev inte igår. Har börjat läsa 1:a Twilight boken och är så fast.. Så fruktansvärt fast!! Så orkade inte sätta mig vid datorn.
För övrigt så började jag med årets julklappsetiketter i går. Gjorde klart dem idag. Såå fina blev de!
Var inne i Kalmar med Sara igår. Handlade det sista till Cornelias kalender. Tyckte att hon kan ju få ett paket i veckan, varje fredag. Så köpte en målarbok, tushpennor, hårspännen och toffsar och ett litet pussel. Hoppas de kommer duga åt fröken. På kvällen så var jag och Nelia hemma själva, var mysigt faktiskt.
Idag har jag Nelia och Sara varit i simhallen. Nelia var så lycklig! Så grymt lycklig!! Så det kommar vi nog göra igen nästa vecka. Sen bakade vi lussebullar. Hihi! De blev galet goda!
Sara har lockat mitt hår ikväll. Så känner mig hur fin som helst just nu. :)


Curly. :D


Årets desig på julklappsetiketterna!


Lussebullar.. Det gula guldet så att säga. :D



0 kommentarer:

Skicka en kommentar