The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 7 oktober 2009

Äntligen!

Nu har jag fått iordning en utav ramarna [finaly]. Skrev inget igår, just för att det hände inte ett skit... Verkligen ingenting.. Eller, jo, Kalle ska hjälpa mig med körkortet nu iaf. :)

Så ringde till länsstyrelsen idag, och mitt lemp gick ut i Januari.. Crap.. Så måste göra om syntestet och skit. Så funderar på att passa på att göra de i morgon när jag är inne i Kalmar.

Och få dommen... Men men, det är kommande smällar.

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Haft Cornelia hemma både igår och idag, har liksom ingen lust att lämna henne på dagis. Men i morgon ska hon dit och leka av sig lite tänkte jag.

Varit i Kalmar idag med Patrik, och shoppat på Elgiganten. Eller inte jag, Patrik har gjort de. En halv timmes shopping á la 24 000:-.. Den lilla grisen! Nytt ljudsystem och en LED tv.. Han är inte min vän, de är tydligt.

Och kartongen till TV:n var ju så CP stor, så vi trodde inte att vi skulle få plats, men efter 3 minuter inne på IKEA, så löste de sig, med hjälp av lite kvinnlig list. ;) Så vi kom hem iallafall.



Sen när vi kom hem, kom Elin förbi med pizza, och när hon gick kom pappa. Så han har lekt med Nelia i kväll. Klockan är btw. 23:27, och det lilla monstret SOVER INTE ! Detta är inte bra.

Men hur som helst, tavlan är färdig nu iallafall, och den blev jätte söt!

Skriv gärna en kommentar. :)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar