The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 4 oktober 2009

Sorgligt...

Vilken dag. Har varit helt off.
Skrev inget igår pga att Caoo ville att jag skulle
åka in till Kalmar med Nelia. Så vi satt på bussen vid
halv 12. Efter att jag cyklat som en idiot och nästan missade
bussen i ösregnet!
Men vi hade jätte trevligt iaf. Vi åt på Peking och hade jätte trevligt.
Sen gick vi hem till henne och spelade SingStar, medans prinsessan låg
och tittade på "Musses klubbhus". Sen kom morsan och hämtade henne,
så jag och Caoo var på O'Learys och rockade loss. Träffade Magnus på
Krögers och gick sen tillbaka till O'Learys.
Så åkte bussen hem vid kvart över 2. Hade Kalle som sällskap,
så var lugn. :)


Vaknade vid halv 2 idag. Helt slut efter cyklande och grejer
igår. Blev lite för stressigt för min trasiga lilla kropp igår.
Så har bara varit hemma och inte gjort något alls.
läste något jätte sorgligt på Östran förut. En väninnas man har blivit utvisad.
Han ör en utav de mest skötsamma människorna jag vet! Och under tiden han
skickas tillbaka till Irak med döds hot i nacken så sitter en massa
pedofiler och våldtäktsmän på landets fängelser och lever lyxliv, på
våra skattepengar! Han har lärt sig språket sjukt fort och jobbat i stort sett
alla de 3 åren han har varit här, och han blev pappa nyligen. Och nu ska
han härifrån. Jag får inte in det i huvudet.. Läs artikeln här Östran!.

Bilderna på ramarna lägger jag ut så fort det som ska vara i är klart. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar