The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 29 oktober 2009

Vilken dag :)

Igår skrev jag ingenting, även om jag verkligen var sugen, men visste verkligen inte vad jag skulle skriva om.. Var JÄTTE trött hela dagen. Sovit jätte dåligt 2 nätter i rad.. Så nu ska jag försöka komma i säng någolunda tidigt. Men det lär väl inte hända.
I går vad Sara här nästan hela dagen iaf. Och sen åkte vi och hämtade Kalle. Sara och jag skulle storstädat igår.. Men de blev inte mycket med det med tanke på att jag vaknade av att hon ringde på dörren.. Suck.. Sanslöst! Jag vet verkligen inte vad jag ska göra för att komma i säng!
Jag kommer väl på nått. Kalle var genom depp igår, så jag tyckte mest synd om honom.. Finns inte mycket jag kan göra förutom finnas där om han vill prata av sig liksom. Så får de väl bli helt enkelt. Han gick hemåt vid 23:tiden. Så han var här ett bra tag iaf. Är faktiskt likte orolig för honom. Sara vet jag att jag inte kan göra mer för än vad jag har gjort. Tänker inte gå in på de närmre, men hon vet att jag ställer upp i den mån jag kan. OCH Cornelia försökte rymma från dagis igen! Den ungen asså.. Hon ville gå hem.. Men har pratat med dagis fröknarna nu, så är de något, så ska Nelia gå och prata med dem, så får hon ringa mig. Vilket känns betryggande för mig också. Hon är ju den enda jag har, så måste finnas där för henne, på samma sätt som hon finns för mig... Fast på olika sätt. Så nu är det lugnt iaf.
Idag har jag iallafall städat färdigt, och Cornelia fick vara hemma.. Jag ville inte lämna idag. Var bara jätte orolig konstant liksom. Men hon och jag har mest bråkat idag känns de som.. Eller inte mest kanske, men myket. Hon har blivit arg på mig, jag ahr blivit arg på henne osv osv osv. Hon gav mig en rak höger inne på Lidl när vi var där med Kalle i em. , det sjöng verkligen i skallen på mig i en halv timme. Och rätt över de nya brillorna och hela kitet. Allt detta pga en Kinder Maxi cholkadbit.. Tänk vad mycket hon kommer bli förbannad över sen!!

Har bakat idag också. Muffins.. <3 Jag älskar verkligen muffins! Lätt, gott och tar NO time! Så fick bli banan muffins med stora mörka bitar av choklad i. GRYMT goda! Sen kom mamma och Sven förbi. Så hade plockat ihop lite kläder till Milia, Svens precis färska sonsdotter. Så de skulle överlämna dem. :)
Hildas och min tur till Vimmerby, blev flyttat till Söndag, hon hade något att göra på lördagen, som kom upp, men de gör inte mig något. Bara de bir av och att jag kommer dit så blir jag skit nöjd. :)


Nelli-belli när vi hälsade på Millan på Make Up Store. :)

Banan muffins. Med frosting och pärlströssel i en flugsvamps form. :)
Att något så litet kan göra en så lycklig! Jag blir glad bara av att titta på dem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar