The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 27 oktober 2009

Vilken dag..



Denna dagen har faktiskt varit riktigt illa. Till en början iaf. Har sovit så illa.. Somnade inte förrän runt halv 3, och Nelia gnällde halva natten.. Vilket man inte kan göra så mycket åt, men sen var hon ju uppe vid 7 också, dvs enbart 4½ timmes sömn för mamma, vilket gör att mitt humör var åt heeeeeeeelvete på morgonen. Varje litet ljud fick hela mig att skaka av irritation.. Gaahh.. Men i natt ska jag sova. Och de kan jag lova! Har både cyklat och gått idag, så har fått motion, vilket känns i benen om inte annat.
Från 17 till 20:45 har jag suttit i skolbänken igen dessutom. Handledar utbildning, så jag kan köra med Kalle när som. Inte helt fel. Men det var mest som en upprepning från teori lektionerna. Och Kalle, stackarn, som är färdig körskolelärare var tvungen att göra det också. Fy fan så drygt! Han lär ju ut det som Lasse stod och pratade om... Men han roade sig med att häfta ihop papper och grejer, så han hade kanske inte så tråkigt. Haha!


Tänkte lägga upp lite bilder på sånt jag har roat mig med de senaste dagarna..





Virkad duk a´la skål. :)
Tapet klister och virkad duk kan bli intressant.


Hittade inspiration till ljusdekorationen hos:
http://kloggs68kvadrat.blogspot.com

0 kommentarer:

Skicka en kommentar