The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 5 oktober 2009

Jag arbetar hårt för att lata mig

Idag har Cornelia för första gången varit hos tandläkaren. Och jag hade ångest innan vi kom dit. Jag hatar verkligen tandläkaren... Och kor, och älgar och clowner !
Hon tyckte att det var jätte spännande! Det tyckte inte jag! Dessutom ville inte Nelia sitta själv i tandläkarstolen, så jag fick ha henne i knäet. Omg. Jag trodde verkligena tt mitt hjärta skulle stanna. Dessutom är inte min överkäke den sötaste på jorden. Missfärgad av vin, cig, snus, kaffe och te.. Satan. Låg där och skämdes.
Men men, Nelia hade 2 hål iaf. Ett i vardera framtand. Och det finns faktiskt en förklaring på de! Hon har en MEGA sträng, den strängen som håller ihop tandköttet och överläppen. Så hon har ju glugg gullungen.. Men iaf, så varken jag eller någon annan kommer ju åt! Så vad ska man göra? Jo, det har skickats en remiss in till sjukhuset i kalmar, så sötnosen kommer bli opererad... Men det är ju för att de ska bli bättre. Så får se de så.

För övrigt har ju suttit hos Natalie idag och pimplat kaffe. De var mysigt. Bara pratade skit och drack kaffe. Det är den enda fördelen med att sitta hemma och glo.
Hon är ju mamma ledig också, så det finns inte mycket att göra liksom.

Det kommer inte upp någon bild på ramarna idag heller. Innehållet är inte riiiiktigt färdigt. Men ni ska få se mina senaste cupcakes! De blewv GRYMT goda!
Hemliga ingredienser ;)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar