The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 8 oktober 2009

Confused..

När man har en försäkring.. Och man utsätts för brott.. Ska man inte få ut någonting då, jag menar, jag sitter och betalar en jävla massa pengar, och ska jag då inte få ut någonting när någåt då händer? Det är just det Länsförsäkringar i Kalmar tycker. Jag är lagom lycklig, och Patrik och jag ska åka in till dem i morgon.. Jag trodde att det var dem man skulle vända sig till om något händer, men jag har kanske fel? Uppenbarligen.





Annars har dagen varit helt ok. Åkte in till syster-yster i morse och har umgåtts med henne idag. Vi umgås ju inte allt för ofta, så det var till och med trevligt. ;)


När jag kom tillbaka till Nybro, så mötte Elin upp mig vid stationen. Så drog vi hemåt.
Cornelia har ju varit napp fri sen i måndags, [mammas duktiga tjej] har varit jobbig utav bara faen sen jag hämtade henne på dagis. Men mamma gav en väldigt fin liknelse, det vore som om jag hade varit utan cigaretter.. OMG ! Det skulle bli ett tredje världskrig och allting som stod i vägen skulle jag köra över som en bulldozer.. Så jag förstår faktiskt mitt lilla monster på ett helt annat sätt nu.



Allting går verkligen emot mig. Jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna de. förhoppningsvis så kommer väl kanske försäkrings tanten komma på andra tankar om jag visar allt jag har i pappersform. Jag har ju ett helt eget anti-dep förråd. Det skulle hon se. Det är ju inte så att jag anmäler detta för att jag tycker att det är skoj! Hade jag inte varit utsatt för brott, så hade jag väl för fan inte pratat med varken polisen eller försäkringsbolaget. Göra sig själv till åtlöje är inte min hobby!
Förhoppningsvis så kanske hon kommer på andra tankar..





Elin, jag och Nelia bakade cupcakes förut iaf. Eller.. Jag bakade, Cornelia var överallt och ingenstans och Elin satt med mobilen och sms:ade.. Fan vad tråkig jag måste vara..
Men men. Cupcakesen har smaken TuttiFrutti och blev SJUKT goda! Det är nog det jag är bra på. Cupcakes! Och att vara jobbigt-kreativ.. Hur som helst, så fick jag ju terapi baka lite iaf. Det är ju alltid trevligt.



Berättar i morgon hur det gick på Länsförsäkringar!




TuttiFrutti cupcakes med Fluffy green frosting. :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar