The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 27 oktober 2009

Surf Surf!!

Fan vad underbart det är att de har lagat kabeln, FINALY ! Så nu kan man surfa som vanligt igen. Fin fint. :D
Här kommer lite bilder på annat skoj jag har fått för mig att greja med. Det finns ju inte så mycket annat roligt att göra när man bara går hemma och släpar..


Planterat lite i små koppar som jag köpte på second hand för 20:-/4 st inkl. fat.
Den blå lilla brevpressen gjorde jag i skolan första året.

Dotterns sovrums fönster. :) Blom-mobilen har jag gjort själv.
Ett evighets jobb att klippa ut varenda blomma. Men den blev grymt söt!



Nelias nya lakan. Inklusive en liten sovande gullunge. :)



Nya gardinerna i vardagsrummet. :) <3>


Detta lilla yrväder ska vilken dag som helst flytta hem till Lisa,
http://pinkfriday.blogg.se/


Och den virkade cupcake familjen har blivit större.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar