The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 2 oktober 2009

Inrednings Tips

Skrev ju inget igår, så får helt enkelt köra på en snabb genom gång.
Patrik kom hit på morgonen och så städade vi hela dagen.. Och då menar jag hela dagen! Fy fan. Vi började runt 11, och var inte klara förrän halv 6.
Vid halv 6 gick han och Nelia [som har varit hemma i 3 dagar från dagis]bort till pizzerian, och jag cyklade ner till Willys. Köpte glass, maränger, bananer och chokladsås. Så vi gjorde glassbomb! Fast i tallrik. Och det var bara Cornelia och Patrik som orkade äta. Jag var proppmätt efter pizzan. Nelia somnade iaf och jag och Patrik kollade på "nyckeln till frihet". Sen stack han ham runt 11, och då vaknade Nelia och var varken till halv 2.... Mindre bra..


Idag har jag, Nelia och Patrik varit i Kalmar iaf. Opeln har varit på "spa" i 24 timmar, så Patrik kände sig lagom handikappad. Men nu rullar vi igen.
Så jag tvingade honom att åka till Kupan. Haha ! Och jag fyndade !
en lampa a´10:-, två små burkar á 5:-/styck, 2 kaffeglas och en matchande bricka ála 70 tal á 15:- och 3 ramar á 10:-/styck. Så 65:- för alltihopa ! Så har suttit här i eftermiddag och pulat med både det ena och det andra.
Håller även på att virka en uggla till Elin Så jag har fullt upp ! Och ugglan blir sten tuff. :) Så jag hoppas att hon blir genom nöjd!
Här kommer godiset jag har pillat med idag.
P&K



Slipade innan målning !




Lampan á 10:-





Lampan och en utav burkarna målade !
[Har kommit in i någon sjuk flugsvamp period...]
Allting jag målar rengör jag först med T-Röd, och sen sprayar jag med sprayfärg. Och
mönstret gör jag med Hobbylack. Det finns jätte fina och bra på
Panduro !






Den andra nyinköpta burken och den jag fick utav min mormor.
Mönstret på den stora burken har jag "snott" utav Elin [a]för att testa.

Ramarna lägger jag upp i morgon. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar