The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 26 oktober 2009

Nya glasögon. :D

Det finns en sak jag ÄLSKAR med Specsavers. 2 par till priset av 1. Fick hem de nya brillorna idag, helt klart de bästa bågarna jag haft! De väger ingenting, shyst form, osv osv.
Tog Nelia i vagnen och gick hem till Kalle i eftermiddags, han bjöd på lasagne! Så vi satt och åt och tittade på Ice Age 2, och hade bara almänt trevligt.
Åkte in till Kalmar en snabbis för att hämta glasögonen och så. Hamnade på Make Up Store hos Millan, som hade tråkigt, i väntan på Kalle som skulle ett ärende. Så fick en as snygg skugg sminkning. :P Det gillar jag.

Sen åkte vi hem och så ringde Hilda. Jag har inte pratat med henne sen Juni förra året. Så blev lagom chockad.
Så vi pratade i över en halv timme, och så frågade hon mig om jag ville följa med henne till Astrid Lindgrens världs Höst och hantverks marknad på lördag. Vem tackar nej till det?!
Så på lördag kommer hon och hämtar mig mellan 8-8:30, sen blir det Vimmerby! Får INTE glömma digitalkameran, för här ska de tas kort, en massa inspiration. Det tycker jag om. :D
Så det ska bli jätte kul! Pratade med Pappa förut, så han ska ta Nelia medans jag är där. Jag är verkligen jätte hoppfull! Det ska bli så skoj! Jag tjatade på pappa när Hilda och han var tillsammans, men då tyckte han att det skulle bli jobbigt för Nelia att åka bil så långt när hon var så liten, så det blev liksom aldrig av riktigt... tyvär. Men nu ska det ÄNTLIGEN bli av. Och det ska bli så skoj!

Btw, Kalle blev lite putt över bilden jag la upp, så får se om den kommer upp igen eller om jag mobbar honom med någon annan. Det återstår att se. Ska försöka få något i magen nu. Tänkte jag... Frågan är vad...... Hmmmmm.....


Första bågen, vit och svart. Funkar till allt. :)



Millans JÄTTE fina skugg sminkning. :)

Gula och svarta! Skit söta! Helt kalrt mina favoriter. :)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar