The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 23 oktober 2009

Skit också..

NBAB måste vara de största klåparna på jorden! De har grävt av telekabeln till våran uppgång, alltså har jag inget internet. MEN ! Sen kom smarta lilla jag på att jag har ju ett sånt där Comviq surf paket! HA! Så nu har jag det över dagen iaf. Det stod nere i uppgången att det skulle vara åtgärdat idag. Men de lär ju inte hända.... Det är verkligen galet vad man har blivit lat och bortskämd...
Nelia är hemma idag med mig. Vi har feber båda två, så de är lugnt och skönt här, och barnkanalen står på, så vi har en mysig hemma dag. Det är inte alltid det händer, brukar alltid vara så att jag inte orkar lämna för att jag är sjuk eller så, men nu är vi sjuka båda två, så det är genom gosigt.
Utnyttjade mitt presentkort jag fick av Rikard i julklapp förra året, 80 minuter helkroppsmassage. Så traskade in på Zoma vid simhallen i Kalmar, i onsdags, små nervös och värkbruten. Så fick lägga mig på en varm säng. Bara den var UNDERBAR ! Sen började hon massera magen, aldrig varit med om förut, men de var skönt, och sen gick hon på benen osv. Ansiktet var något utav det skönaste jag någonsin varit med om! Det och ryggen var underbart!! Shit. Men det fanns tydligen en hel del att jobba på när det gäller min spända kropp.
Ska gosa med Nelia nu. Kommer inte hända så mycket idag, så skriver igen i morgon. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar