The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 25 oktober 2009

Göööör mysigt!

Helgen har verkligen varit hur grym som helst. Fredagen började med ett paar öl hemma hos Kalle, sen gick vi för att kolla på Chili. Men det var en sån jävla kö, så vi gick vidare till hotellet med Björn och hans sambo. Tog ett par öl där också, och en shot. Gick vidare vid 1 när hotellet stängde och hamnda åter på Chili. Kom då in utan kö och hade verkligen jätte kul. Trodde verkligen inte att man kunda ha så kul i Nybro, men de kunde man. :P.


Igår låg jag hemma hela dagen och väntade på att Kalle skulle sluta jobba. Vilket han till slut gjorde, så kom han och hämtade upp mig och så åkte vi hem till honom. Passade på att mobba honom medans han lekte kloakråtta. ;) Inte varje dag man ser en kille ligga och knäskura i badrummet. Så detta läggs det naturligtvis ut ett bildbevis på.
Klockan gick och vid halv 10 tiden satte vi oss i bilen för att åka ner mot Karlskrona. :) Ringde Björn och frågade om han och hans sambo ville förlja med, vilket de gärna gjorde, så en avstickare til paradiset blev det och sen åter ner mot Karlskrona. Mobbades almänt i bilen som vanligt, och hade verkligen så kul!
Väl nere i Karlskrona så åkte vi först en runda genom stan för att kolla läget, sen parkerade vi mellan torget och Kronan. Gick till P.M först och tog varsin öl, som sen slutade med att vi beställde in en kanna. Jag som hade lovat mig själv att inte dricka lika mycket som i fredags, höll faktiskt löftet till mig själv med nöd och näpe! Musiken uppe på P.M är verkligen klockren! Det är en så skön blandning av rock, punk och gamla goingar som alla kan. En helt annan atmosfär än i Kalmar. Lämnade P.M vid halv 1 tiden och gick till Playbar på Ronnebygatan. Raka vägen ner i källaren till Rock våningen. Min favorit! Tog varsin dricka och satte oss och pratade kollade på folket och bara njöt av musiken. Fick för oss ännu en gång att gå vidare, och hamnade på O'Learys. Kalmar ligger VERKLIGEN i lä! O'Learys i Karlskrona är över dubbelt så stort. Ett gigantiskt dansgolv, trubadur och 2 barer. Kalmar, släng er i väggen! Vi satt där till klockan var närmre halv 3. Var en sväng på dansgolvet och blev ytterligare en kanna öl att dela på. Kalle som körde, han får skylla sig själv, drack cola, så vi andra 3 delade. Åkte sen hemåt. Vilken mega helg! Om jag skulle få åter uppleva 3 stunder i mitt liv, så skulle det vara, Nelias födelse, Bulgarien resan förra året och går dagen! Helt underbart!!


*Blev tvungen att ta bort bilden.. Kalle blev inte lycklig på mig.. Kanske får lägga upp den sen*

Idag har jag knappt varit utanför dörren, har diskat och varit nere hos grannen Frida och ätit våfflor. Sen kom Sara när jag stod med händerna i diskbalja och så åkte hon och Kalle för en stund sen. Kalle gick upp hit också, Och antagligen kommer han mörda mig via telefonen om han ser bilden ovan. Men jag ska också få ha lite kul. "Det kan inte vara roligt att bli knäckt av någon hela tiden" hon ha brukar säga. Nu ska jag hoppa ner i sängen och gosa med bäbis, som fortfarande är sjuk och som har tillbringat hela helgen hos morfar. Min prinsessa!!

Tjingeling!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar