The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 14 oktober 2009

It's a cold and it's a broken Hallelujah...


Mina krafter har tagit slut. Nu kan verkligen inget mer hända.. En spegel gick dessutom sönder igår. Och så har jag antagligen dragit på mig en ny hjärnhinneinflammation.. Det kan inte bli mycket värre än vad det är nu. Nu ska jag lova mig själv att sluta med alla förhoppningar. Fick sms från Ann på NET idag också. Så det är ytterligeáre en månad med väntan och desperation. Får försöka görda det bästa (?) av situationen.. Vad det nu är. Har inte gjort något nyttigt idag alls.. Orkade inte lämna prinsessan på dagis heller. Så vi har bara tittat på film och inte gjort något alls..


Nu måste något hända. Jag sitter dessutom och lyssnar på "holy"musik.. Som Micke kallar de. Har jag inte haft vännerna vet jag inte hur detta hade gått. Men vad ska jag göra på dagarna när alla jobbar? Eller pluggar? Jag måste ta mig i kragen och sluta klaga så förbannat. Men de är lite svårt när man bara stöter på motgångar.. Jag vill härifrån. Och det är snart. Ska verkligen kolla efter lägenhet i Ljungbyholm nu.. Detta gettot ger mig ingenting förutom ångest och farliga tankar. Jag vill inte att min prinsessa ska växa upp såhär. Och mamma säger att jag bara är nere i en svacka.. Det är ingen svacka, det är fakta. Det svider att ingen riktigt förstår hur jag tänker. Och varför sitter jag här och skriver? Finns det ens någon som läser? Jag har aldrig ens fått en kommentar.. Så detta sucks ganska rejält.

Vad ska jag göra för att få lite tur i detta misserabla lilla helvete?


Funderar även på vad jag ska göra med min framtid.. Vad ska jag bli när jag blir "stor" ?
Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill hålla på med. Projektarbetet går ingen vidare heller.. Funderar på att åka ut till Orrefors någondag när jag orkar.. Men orken ska finnas där. Men den gör inte de.. Känner att det kanske är det jag behöver. Komma ut där, var alite kreativ och försöka göra någonting av mina dagar. Men det svider när man väl åker ut dit. Vägen är så förbannat lång. Jag vill, vill verkligen.. Men det är så mycket som tar emot.
Jag blandar till och med ihop dagarna.. Detta är inte bra..



Who can drag me out of this hell?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar