The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 12 december 2009

10:e & 11:e December

10:e December!

Vilken dryg dag.. Har verkligen inte orkat någonting.. Har tagit det fruktansvärt lugnt..
Tänkte att jag kunde lägga upp bild på bissingarna som drogs ut igår. Nu för tiden får man tydligen de små gaddarna i en Skattkista! Sånna nymodigheter fanns då inte när jag var liten. Nelia är stolt iallafall över att hon var så duktigt. :)





Karius & Baktus fick naturligtvis vara med på bilden, det är ju deras fel att bissingarna drogs ut. :) För övrigt har denna dagen varit ganska händelse lös.. Nelia har tittat på film och lekt i sitt rum, tycker det är så kul att hon jobbar med fantasin och att jag inte ens behöver vara med. Hon leker så lugnt och stillsamt själv. UTAN kottar. ;)


11:e December!
Har roat mig i soffan hela dagen.. Läst lite och lekt med pärlor.. Kollade runt lite på nätet och hittade en sida med änglar av ståltråd och pärlor. Vet dessvärre inte vad sidan heter i nuläget, men det får jag återkomma med. Såg en iallafall, som jag kände att jag måste prova!
Och detta är resultatet...

Naj-tråd, röd ståltråd och röda glaspärlor. Tänkte ge mig på en till. Funderar på att göra en i blått och hänga i köksfönstret. :) Och en rosa till Nelias rum. :)

Här är det nuvarande beroendet :) Läste ut den andra boken på ett dygn!
Över 400 sidor. :) Så nu sitter jag i soffan med tända ljus och maler mig igenom den tredje. :)

Mitt blomster arrangemang i sovrummet. Hyacinter hör ju julen till, alltså var jag tvungen att fixa en till sovrummet. Letade som faen efter en kruka, men hittade ingen bra, sen såg jag denna underbara lilla teburk stående i köket, tom.. Den var ju tvungen att fyllas. ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar