The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 29 december 2009

29:e December

Har varit lite frånvarande ett par dagar. Det har liksom inte hänt så mycket..
Nu är plugget i full gång iallafall. :D Marknadsföring är skit kul!

Så började igår vid kvart i 9, var lite lost, kände ju ingen.. Men kom in i gemenskapen ganska snabbt. Så fick sluta vid kvart i 11 igår. Mjukstarter gillar jag.
Fick i hem uppgift att ta reda på en massa om ett vallfritt företag, så valde discshop.se. Gick riktigt bra faktiskt. Hittade en massa bra information.
Så redovisade det jag hittade idag, och så diskuterade vi lite till om de olika företagen som gruppen valt. Så slutade vid kvart i 12, och traskade bort till systemet och köpte 2 flarror Asti Cinzano till nyår. Så nu behöver jag inte fundera på det.

Fick dessutom ledigt i morgon, så ska bara ligga hemma på soffan hela dagen i morgon. :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar