The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 23 december 2009

19 December, Stockholm

Har lekt hela dagen med Nelia och Nora. Shit, är faktiskt riktigt trött! Var nere på GodisHörnan och köpte lördagsgodis och åkte pulka och grejer. Verran slutade jobba vid halv 2, och då åkte vi ut till Nacka Forum. Köpte de sista julklapparna och så fikade vi med Micke som kom en stund efter.


Nelia på Nacka Forum

Två utslagna hjältar..
När ungarna hade somnat så lovade Stefan oss att vi kunde gå till Vitan och lira Kareoke med Nattha och gänget. Så vi gick dit efter att jag ahde fått dem att däcka av att läsa LasseMajas Detektivbyrå. Denna gången lirade jag Meatloaf - I'do anything for love och Europe - Carrie. Gick stråååålande! Och drack cola..

Nattha! Kryptonite!!

Verran körde Pontare - Vindarna viskar mitt namn och Inget stoppar oss nu.
Sen gick vi hem och la oss hos prinsessorna. :)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar