The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 23 december 2009

20 December, Stockholm

Vilken dag!! Helt underbar! Micke, Jag, Nora och Nelia åkte till Skansen för att gå på julmarknaden! Så mysPys! Så tog bussen till Slussen och sen hoppade vi på Djurgårdsfärjan.

Micke och Nora på Färjan. Nora puttade precis till Micke.

Hoppade av Färjan och gick förbi Grönan. Var marknad där inne också, men hade vi gått in hade antaligen ungarna fått spader och tjatat sönder oss om att de ville åka karuseller och grejer... Så vi hoppade de och gick direkt till Skansen.




Nelia och Nora framför "MiniSkansen".

Började gåoch kolla på djuren till ungarnas stora förtjusning! De var så lyckliga!! Nelia ville och ville inte sitta i vagnen. Så Micke bar henne till och från..

Stockholm i mitt GulSvarta hjärta!

TokUngar!!

Vi hittade renar!

Micke och en trött Nelia!

De hade delat en stor stock på mitten och satt fjutt på. Var så häftigt!!

Värmde fötterna på detta sätt överallt! Det bokstavligen rök om kängorna!!

Såg den coolaste föreställningen EVER ! Elden Brinner!
Eld knostnärer, rock, opera och grejer! hur coolt som helst!!

Avslutade en toppen dag med att fika på Café Nova i Gamla Stan!
Sen åkte vi hem, köpte med oss kinamat och hyrde Grinshen.
Toppen dag!!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar