The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 22 december 2009

18 December, Stockholm

Vilken dag! är verkligen helt totalt slut!! Hur orkar folk gå med barnvagnar inne i Stockholm centrum?! Det övergår mitt förstånd. Som du kanske förstår så tillbringade vi hela dagen med att gå på stan! synd att jag inte tog med stegräknaren! Det hade säkerligen blivit ett gäng steg. Hoppade av i Slussen och gick genom gamla stan upp mot drottninggatan. Köpte Kalles julklapp och lite annat. Bland annat en ny väska till mig! Måste ha det nu när jag är inskriven på NET, och ska börja plugga lite smått och gå på föreläsningar och kurser och skit. <3
Hittade skapliga julklappar till resten av familjen också. Och en "Lambi" till Nelia. Nora har ett gose-lamm, som Nelia naturligtvis fick fatt i! Och då var de kört.. Så nu måste hon ha en egen, och det närmsta vi hittade ett lamm, var en vit hund, med stora hängande öron och grejer, det syns knappt att det är en hund. Men hon blev lycklig iallafall. Fikade på Åhlens City och sen gav det sig av hemåt mot Gustavsberg. :) Så skönt! Stannde vid Gustavsbergs marknad och handlade, och Veronica försökte sig på att köra över Mikael Persbrandt med kundvagnen! *Skrattar* Åkte hem och kökade Tacos och hade -14 grader. Så kidsen fick inte åka någon pulka idag. Nu hägrar madrassen på golvet!

Lägger inte upp några kort idag heller.. Det kommer när jag kommer hem!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar