The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 3 december 2009

3:e December

Vilken dag.. På Nelias hjärta stod det idag "städdag".. Men så blev de inte, har haft så ont i huvudet hela dagen. Jag har legat på soffan i stort sett hela dagen. Har satt igång en maskin tvätt, men det är också allt. Har dessutom inget pyssel att bjuda på. Så får bli extra mycket sånt i morgon. Helt enkelt.
Har beställt Män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes, nu ikväll. Och Ice Age 3 till Nelia och nyaste Harry Potter filmen. Har man de andra måste man ha den också. ;)
Nu ska jag sova.. Eller försöka iaf.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar