The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 22 december 2009

17 December, Stockholm


Idag åker jag och Prinsessan till Stockholm! Ska bli SÅ underbart!
Har sovit hos Caoo och Jim i natt för att vi skulle hinna med bussen som gick vid 9:05 i morse. Och vi han, otroligt nog. Och helt slut är man nu! Cornelia var så duktig på bussen att jag aldrig har sett liknande, hon sa inte ens "är vi framme snart?" förrän de var 20 minuter kvar till dess att vi skulle stanna vid City Terminalen i Stockholm.

Vi hamnade i världens jävla snöstorm på vägen upp.. Detta är ingenting emot vad de blev senare. Kom dessutom 1½ timme för sent till Sthlm.


Nora och Veronica hämtade oss, och så tog vi tunnelbanan till Slussen för att ta bussen mot Hemmnesta. Hoppade av i Gustavsberg och gick hem med mitt helvete till väska. Shit asså!! Det var det värsta någonsin!
Ungarna åkte pulka på eftermiddagen och så käkade vi Pita-Burgare.

Nora med Nelia i knät.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar