The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 2 december 2009

2:a December

Vilken dag.. Haft en dubbel körlektion. Helt slut i hela huvudet...
Sen gick jag hem till Linn en sväng och pratade av mig och drack kaffe, fick reda på en massa skvaller dessutom.. ;) Det gillar jag.


Hämtade Nelia och gick hemåt. Lyckades få översvämning i badrummet.. Stopp i något rör i tvättmaskinen. Sanslöst.. Så fick ringa bostadsbolaget, så kom de en kille och fixade. Så nu är de torrt där igen. Sen kom Kalle och pimplade kaffe en sväng.
Har lovat pappa att laga middag 1 dag i veckan som vi ska äta tillsammans, så de blev potatismos, hemma gjort självklart och köttbullar i hemma gjord sås. Det blev hel lyckat!


Nu ikväll har jag slagit in paketen till Nelias julkalender. ;)

Från v. Ett litet pussel med Nalle Puh, en målarbok och tuschpennor och ett litet kit med toffsar och hårspännen.

Sitter nu och kollar på Kniven mot strupen. Fan ta tv 3.. Vadå plagiat från Gordon Ramsey.. Me looove Godron Ramsey!!

Nu ska jag ta och göra lite nytta, sen får jag vä krypa ner i sängen med prinsessan!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar