The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 8 december 2009

8:e December

Så trött.. Så fruktansvärt trött!
Började dagen med att vakna vid 06:30.. Minns knappt när jag var uppe vid den tiden senast. Åkte tåget in til Kalmar för att gå hem till syster och äta frukost och lämna Nelia hos henne.
Sara hämtade mig så åkte vi till Lernia. Jag trot att jag vet vad jag vill göra med mitt liv nu.. TROR! Vi kollade på El-utbildningen. Funderar starkt på att plugga till elektriker. Det handar om ett år intensiv plugg, men de kan vara värt det. Men det uppstår en sån massa komplikationer, så får se vad fan som kommer att hända.. Är mest nervös inför framtiden.. Tycker inte om detta alls..


Medans vi var där så var syster och Nelia på Leos Lekland..
Så vi var ju också tvungna att gå dit. :)

Fan att det inte fanns när en annan vad liten... SÅ SKOJ ! Tror nog att jag, Sara och syster hade minst lika roligt som Nelia. Och då är vi mellan 17-19 år äldre än henne. Det var så kul. Och att se Nelia så lycklig gjorde ju inte saken så mycket sämre. :)

Här hittade jag och Sara Nelia och Syster när vi kom in. :)

På dagens hjärta stod det "Julgodis". Men jag orkar verkligen inte det nu. Helt sjukt galet trött! Orkar knappt hålla ögonen öppna.. Så ska kolla klart på Hells Kitchen, sen sova.
Ska ju upp tidigt i morgon igen. Nelia ska ju till tandläkaren på sjukhuset och dra ut framtänderna.. Så ska plåga mig igenom de.. Ser INTE fram emot de.. Men vad ska jag göra?
Så ska göra julgodis med Nelia och Sara i morgon ist. :)

Natti Natti!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar