The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 16 december 2009

15 December

Nu får jag väl ändå ta och skärpa mig! Nu har jag varit dålig på att uppdatera. :p
Idag har jag blivit inskriven på NET. http://www.netprojekt.se/ . Så det ska nog bli människa av mig också. Haha! Och så gick jag Risk 1 tbildningen i tre timmar til körkortet. Nu är det många bollar i luften!
Var färdig vid 4, gick och hämtade Nelia på dagis, och så gick vi ner till stan för att köpa socker till pepparkaksdegen. Vem fan köper, när det tar 15 minuter att göra en egen?! Det blir dessutom mycket godare. :)
Tog sen sällskap med Natalie och Christian samt deras ängel Lina för att hämta Systers julklapp. Mwahaha! Hoppas du läser detta nu syster. ;)
Gick sen hem, Nelia var så duktig.. Inte ett ljud, nästan.. På hela vägen, och det blev en ganska bra bit att gå.
Kom hem, totalt genom blöta av snö, och så gjorde jag pepparkaksdeg.. Det är ju så gott!! Den ska stå till i morgon i kylen.. Men va fan, det är de värt. :)
Gjorde sen en ny omgång lussebullar. De tog slut lite väl fort. ;) Medans degen jäste slog jag in paketen. Nelias ögon gittrade som diamanter! Helt uppslukad! Men de va ju tyvär inte till henne. Men hon tyckte det var intressant iallafall. :)
Lussebullarna blev grymt goda även denna gången. ;)



Sara klippte och färgade mitt hår i går. :) Känner mig som en ny människa.

Prinsessan i snö iran på väg till Hålan! ;)

1 kommentarer:

vintageretroprinsessa sa...

skönt med ny frilla att entra julaftonen med :)
Har mailat dig men inge svar ?
Är det plastsked88@hotmail.com som gäller :)

By the way byte mot vad ha ha ha :)

Ha en kanon dag massa kramar Jessica

www.bambii.blogg.se

Skicka en kommentar