The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 7 december 2009

6:e December!

Det har blivit dåligt med bloggande i helgen. Väldigt dåligt tillochmed.. Men nu är de på G igen.
Har haft MickeMannen här i helgen. Min kompis från Stockholm. Vi kom fram till de att vi har kännt varandra i 8 år.. Helt galet! Jag får ta helgen från början...


Fredag!

Åkte in till Kalmar med Nelia för att ha pysseldag med henne och Emelie. Gjorde egna suddisar, och tvålar. Det va myspys! Jag hade tagit med mig pärlplattor, så efter att små tjejerna hade roat sig med det andra, så gav vi oss på pärlplattorna.

Till och med Caoos sambo Jim var med en stund. :)
Gick och mötte MickeMannen vid Fiskaregatan vid tjugo i 10. MEN ! Micke hade sagt att bussen var framme vid 20 över 9, så jag gick från Caoo vid 5 i 9, och satt och frös som faen i över 40 minuter.. Inte lycklig Anna som sen kom hem till Caoo. Lirade SingStar och hade allmänt skoj. Åkte hem till Nybban vid tjugo över 11.

MickeMannen!

Lördag!
Vaknade vid kvart över 2, och då stod Micke och diskade. Vilken stjärna!! Sen fick jag börja jobba lite. Har inte informerat om min andra skill.. Jag har tatuerat i snart 7 år. :) Så är faktiskt ganska bra om man får säga de själv. :) Så Micke är nu Incad för livet. :D



Vingar! Ska fyllas svarta vid ett senare tillfälle. :)


Live like a RockStar, Die like a RockStar!
Anna design!

Sov som fan natten till idag.. [Söndag] Han åkte nyligen in till Kalmar, så nu är man solo igen. :)
Kan erkänna att jag fyllde på lite på mitt ben nu ikväll. Lägger upp bild vid ett senare tillfälle. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar