The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 26 december 2009

26:e December A N N A N D A G E N

I dag har jag verkligen inte gjort mång knop.. Tittat på film med Sara, som åkte för en stund sen. Tog dessutom ett avbrott från julmat och var och hämtade pizza förut. Så nu ligger jag på soffan och tittar på HippHipp. Och dotter har jag fortfarande inte fått hem.. Jäkla morfar som ska kidnappa sitt barnbarn på de där sättet. ;) I morgon är planen att tvätta och fixa fram kollegeblock till kursen som börjar på måndag. Har totalt hoppat av tidsuppfattningen.. Trodde STENHÅRT att det var lördag igår..
Ska iallafall kolla klart på filmen nu, sen hägrar sängen och boken. :D
Natti natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar