The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 16 december 2009

16 December


En vecka kvar til Julafton.. Nästan.. Är faktiskt riktigt förväntansfull i år. Brukar inte vara de. Men i år, när man ser Nelias glittrande ögon när man pratar om tomten osv gör att man inte kan låta bli. Förra året var riktigt rolig. Sven var tomte, och Nelia var helt uppe i varv! Hon sprang verkligen runt och gjorde allt för att tiden skulle gå fortare, så att tomten skulle komma. Tillslut kom ju tomten, och hon var så lycklig, jag har aldrig sett henne så lycklig som hon var då. Hon var inte ens rädd! Hon hjälpte tomten med att lämna ut julklapparna medans vi andra mobbade honom när han sa att han var så törstig, så erbjöd honom en snapps. Va hade så roligt! Så fruktansvärt roligt!! I min familj, så öppnar alla juklapparna i tur och ordning, för att alla ska se vad man har fått, det blir inte samma hysteri, som om man öppnar alla på samma gång. Hur som helst, när det väl var Nelias tur att öppna sin första, så var hon så trött att hon inte orkade. Så hon satt i mitt knä medans jag öppnade hennes julklappar. Min dåvarande kom dit efter att han hade firat med sin familj, det gjorde hela julaftonen ännu bättre! Jag visste att han ville ha en mobil telefon, en med lucka och det var tvunget att vara en Nokia. Så jag hittade en på tradera, jag vill inte gå in på hur mycket den kostade, (för jag vet att du läser min blogg..) ;) Men julaftonen var komplett när jag såg hur lycklig han blev! Det blev verkligen grädden på moset!


Idag, så har Nelia städat sitt rum. Otroligt!! Haha! Ska snart ner till "centrum" eller vad man ska kalla det, och köpa kisse-mjao mat. Ska ju åka iväg över helgen, så min granne ska kolla till lägenheten och mata katterna och så. :) Så det behöver jag inte oroa mig för. :)
Så tvättade hela dagen igår, och har packat allt nu. Det blir ju lite mer när Cornelia ska följa med. Måste tänka på alla möjliga situationer. Så nu ligger jag på soffan och uppdaterar lite. Har inte hunnit med något pyssel eller så idag, men det får ni leva med. Ska städa klart här nu är väl tanken, sen ner till stan. Så kan ta en bild på min cleana lägenhet sen. ;)


Detta var vad jag såg när jag klev upp och tittade ut i morse. :) Kan man få annat än julkänsla?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar