The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 23 december 2009

22 December


Kom hem sent igår kväll, väglag och annat gjorde att det gick riktigt långsamt. Men inte lika långsamt som när vi åkte dit.. Måste verkligen uppdatera ordentligt i morgon, har gjort klart nästan allt i dag, så ska verkligen jobba på att göra så lite som möjligt i morgon. :)
Idag har jag varit på Vårdcentralen för ett nytt intyg till FK.. Helvetes myndighet!! Men nu ligger de på posten i allafall. hade första mötet med min Handläggare Lena på NET idag också. Så på måndag ska jag börja gå en kurs. Marknadsföring. Ska faktiskt bli intressant!
Sara har varit här en vända idag också. Så vi var och handlade julmat och det, så att jag slipper göra det i morgon. Hon har ju dessutom bil, så det underlättar som fan. Så nu har jag gjort klart julskinkan, skinsallad, klätt gran och slagit in alla julklappar. Känner mig riktigt duktig faktiskt. :D Nelia sover sen en stund sen, och jag ska också lägga mig. Ska ner till hålan och lämna in DVD:n igen.. Fattar inte varför jag har sånt jävla oflyt med de där jävla apparaterna! Det är nog den 7:e i min livstid!! Hur orkar de bråka så med mig!? Morrar..
Så för övrig är dagen i morgon hel lugn. Ska lägga upp alla korten från Sthlm i morgon är tanken, tänker ju inte allt för smidigt. Har tagit kort med mobilen och digital kameran.. Så de kommer bli ett jävla slit. :) Men det läser jag i morgon.
Nu hägrar bäbis och sängen!
Natti natti Gott folk!!

Våran fina Julgran! :D Svart, men bara lila och svarta kulor i. Matta, klarglas och glansiga!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar