The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 26 december 2009

24:e December, J U L A F T O N

Vaknade efter en ganska sömnlös natt. Helt slut, vaknade vid 9 tiden. Går dagen slutade med att jag låg som i koma på soffan. helt slut i hela kroppen... Syster kom runt hav 12, så åt vi lite mat som jag hade fixat igår. Så det var skinka, skinsallad och annat gott. Cornelia var som i extas hela dagen! Min lilla prinsessa.. När julklapparna skulle öppnas skulle hon sköta ordningen. Så ingen fick öppna julklapp samtidigt som någon annan. Vi gav pappa en munblåst och hand målad julgranskula, strumor i lama ull, ett dagis kort och ett utav mina fina ljus som jag hade fixat.

Nelli-Belli fick en känning som var något utav det sötaste jag någonsin sett, i Madicken stuk. Ett spel som hette KuckeliMu och en tomte dress. Jag fick påslakan med Harley Davidsson och 300:- på Garnboden inne i Kalmar. :)

Vi åkte ut till mamma vid halv 3 tiden, så vi kom lagom till Kalle. Jag ser faktiskt inte att Kalle är så underhållande.. Jag vet inte varför.. Men jag tycker inte att det är roligt längre..
Vid 4 kom min morbror och hans sambo, så tog vi en fika. Satt och pratade en massa och hade jätte trevligt. Hjäpte mamma med maten och Nelia var bara jätte söt och satt och sjöng och hade sig. Hon var så fruktansvärt duktig!

Mamma hade som vanligt verkligen lagt ner hjärta och själ i maten! Den smakade gudomligt! Min lilla älskade mamma.
Efter maten kom tomten. Cornelia är ju helt otrolig, hon är lååååångt ifrån rädd för tomten! Så hon hjälpte tomten som nästan verade lite små alkoliserad i år. ;) Han var såååååå törstig och bad om folköl 2 gånger under sin korta vistelse. Vi vuxna satt verkligen och försökte hålla oss för skratt!

Cornelia var så lycklig vöer sina julklappar! Hon bland annat en ny jacka, Fifi med blomsterflöna huset, ett badkar till sina dockor, böcker, Ice Age 3 och en massa massa annat.
Jag fick en I-Curl, en spikmatta, parfym och en tröja. Jag var så grymt nöjd! Fick så gott som allt jag ahde önskat mig! Hoppas att min högsta önskning också går i uppfyllelse, att Nelia håller sig frisk och kry resten av sitt liv. Mammas prinsessa stannade kvar hos mormor. Hon ville sova där, så självklart fick hon det.

I morgon blir det Öland och farmor + släkten på pappas sida.

God Jul på er alla!!












0 kommentarer:

Skicka en kommentar