The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 2 januari 2010

1 Januari 2009, Gott Nytt År

Vilket nyår.. Det var helt underbart!! Tills klockan 1, men innan där så var det verkligen fantastiskt!
Sara kom hit vid 4 tiden igår och så gjorde vi välkommst drink.

Annas frozen Daquiri :D
Sen började vi laga middag. Sara handlade på jobbet så det behövde inte jag tänka på. Så Sara skötte köttet och jag fixade det andra. Potatisgratäng, fläskfilé, hemmagjord sås, bearniese sås och sallad och grejer. Så smarrigt! :)

Pinglan lagade mat i högklackat. ;)


Middagen.

Dukat för 2, då Nelia var hos morfar.

Lite skumpa till maten då vi saknade vanligt vin. ;)

Mun blåsta glas by me.

Helt klart det godaste! Finns inget bättre än Asti Cinzano!

Saras hår uppsättning för kvällen.

Efter maten gjorde vi oss i orning, lirade singstar och bara pratade gamla minnen. Vi har ju kännt varandra i många år nu, så vi har ju en hel del gemensamma minnen. Båda gamla och nya.
Jag kunde inte tillbringa nyåret med någon bättre. :)

Min vackra Sara!

Nu ska vi vidare! :D

Gick bort mot Paradiset för att tillbringa den sista timmen innan tolvslaget med Patrik, Tommy och en massa andra. Vi hade så roligt! Minnen som man bara kan skapa med sköna vänner.
Vi spelade musik, dansade och hade bara så grymt trevligt. Ingen blev så där drägg full som alltid någon brukar bli på våra fester, utan de var bara en grymt härlig stämmning rätt ingenom.

Vid 12 slaget gick vi ut och sköt iväg raketerna som Patrik, Martin, Corre och Tommy hade köpt.

Kvällen slutade mindre bra då Tommy blev misshandlad och körd till sjukhuset. Uppdaterar mer senare.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar