The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 22 juli 2010

Fin fint!

Jag, Elin och Cornelia gick ner till centrum i tisdags för att gå på apoteket bland annat. Jag fick en riktig jävla flipp på Cornelias stödhjul, då de hela tiden började kränga och bråka som fan. Så Cornelia druttade rätt in i en grindstolpe och skrapade upp hela knäet... Ännu en anledning till att gå till apoteket. Men resten utav vägen ner och tillbaka gick bra i alla fall. Som av en händlese var det torgdag. Vilket det alltid är på tisdagar, torsdagar och lördagar i denna hålan. Så fick för mig att köpa på mig lite nya blommor till balkongen. Det blev en helt annan balkong! Jag har en liten idé om vad som ska ske i en kruka, men det kommer senare. ;)

Balkong lådan! Vad jag älskar den lådan!!
Duktiga arbetare som inte kan lägga ny gräsmatta därde har vandaliserat. Så tittar varje dag ner på en ler åker. Eller i dagsläget med värmen, så är de bara en snus torr jord öken.. *suck*
Krukan på pedistalen har jag en plan för. ;)
Taklökar är alltid ett vinnande koncept. :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar