The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 12 juli 2010

Frånvarande..

Jag har verkligen varit riktigt frånvarande.. Det är verkligen inte bra! Det har hänt så mycket... Har blivit attackerad av en vägg (jag gick inte in i den.. Allt är väggens fel..) Så är sjukskriven i 3 månader.. Till att börja med. Fick 2 nya mediciner i samband med de.. Så ett ångestdämpande, och ett sömnprepparat. Och Sömn pillret funkar verkligen! Vaknar lätt, men somnar som en liten gris. Så bye bye 2-3 timmar per natt !

Har varit en hel del på Öland med Patrik och andra. Det har varit så skönt att komma "hem".
Hade jag inte haft prinsessan vet jag inte om jag hade orkat...
Öland

0 kommentarer:

Skicka en kommentar