The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 18 juli 2010

Flugor och torktumlare

*surr surr surr surr* Jag har bråkat med ett harem av flugor halva natten. Det hamnar lätt på 2010 hat-listan. Finns de någon funktion för flugor förutom att irretera och vara mat åt andra djur? Jag tror inte de i alla fall. De är dessutom lagom fula. Hahaha!
Jag och Patrik gick nyss ner i torkrummet för att kolla hur de hade gått för tvätten över natten. Den är fortfarande dyngsur... Blir man trött? Ja, de blir man. Så jag kom med den underbara idéen att vi åker hem till mig och kollar om de finns tid i våran tvättstuga. Det borde de ju göra tycker man. Annars får Patrik leka duktigt i morgon också.
Ibland blir man som sagt väldigt trött... HSB.. Suck..
Morgonen har för övrigt varit lugn och trivsam. Patrik lirar tv-spel och jag har legat med laptopen i knäet och spelat spel på Facebook.. Shit, vad den sidan är beroendeframkallande. Det är inte bra. Men som Jonas www.rankvist.se har skrivit på sin blogg,

Screw this, I´m going on vacation!

För det är jag ju. Eller nästan i alla fall. Jag börjar ju design kursen på tisdag. Men wtf det är 2 dagar i veckan. Så det är ju inte jordens undergång. Hur som helst så har helgen varit hur soft som helst! Bara slappat och gjort så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Jag och Patrik skulle nog kunna vinna minst ett silver i OS grenen Soffpotatis. Det borde bli en OS-gren tycker jag. Annars får jag väl starta ett mini-OS och köra såna sköna grenar själv. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar