The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 16 juli 2010

RoadTrip och galna polacker

Då var denna dagen så gott som till ända. Road trip blev de. Patrik skullle jobba, så jag följde med och var mest i vägen. Så vi åkte och hämtade lastbilen på gården och så bar det av mot Fliseryd. Vägen dit (som Kristian sa att vi skulle ta) var smal som fan, kurvig och bara en massa jävla skog.
Vid ett tillfälle var det 50 km/h i ett litet samhälle med en vass kurva. Patrik låg i 25, och mitt framför ögonen på oss kommer en DHL lastbil i MINST 80 ! Hade inte Patrik kört i en så låg hastighet hade vi säkerligen varit mos..

Väl framme så skulle vi ta på en massa maskiner... En massa massa massa maskiner.. Så vårat släp var verkligen full smockat med en massa grejer. Och tungt som satan gick de hemåt!

På vägen tillbaka blev vi omkörda utav inte mindre än TVÅ lastbilar som var framförda av polacker. Den sista jävla idioten körde om när de var 400 meter kvar innan vägen skulle bli enfilig igen. Vi körde i 85 km/h och den jävla nöten skulle promt om. Ibland undrar man vad fan folk tänker med..

Nu är vi i alla fall hemma igen, och ligger på soffan och kollar på Cops. De kanske skulle kunna göra en insatts här också? Med en sån jävla massa nötter på vägarna förstår jag nästan att jag inte har körkort.. Jag skulle kanske till och med sluta cykla?

Näe, nu blir de film och chips... Överväger en pizza.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar