The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 20 juli 2010

Jag borde...

Jag borde nog egentligen flytta till England. Jag vill ha REGN en massa massa massa regn. Jag vet inte om de är något stort fel på mig eller nått.. Men jag älskar att sitta på balkongen med en filt runt sig och dricka te och samtidigt höra hur regnet smattrar. Det är så mysigt. Och bara själva grejen att man med gott samvete kan ligga och mysa på soffan gör inte grejen sämre.

Nu ligger jag i alla fall på sängen med Elin och nördar mig. Eller vi nördar oss kanske man skulle kunna säga. Vi ligger med varsin laptop i knäet och surfar Facebook och annat skojigt. :)
Jag har i alla fall gjort lite nytta idag. Vi har varit nere i centrum och handlat, jag har fått ett utbrott på Cornelias stödhjul på cykeln, jag har köpt blommor till balkongen, hämtat ett paket, diskat och tvingat Elin och Cornelia att städa Cornelias rum. Så det har blivit en hel del gjort faktiskt. Balkongen blev jäääätte mysigt på tal om de. Cornelia fick en liten blomma till sitt fönster också. det är mysigt att plantera.

Nu ska jag göra lite mer nytta, sen ladda upp för en pysselkväll med Elin. Och så kommer Jenny förbi för att pilla lite mer med mitt hår. Blev jätte fint igår när jag färgade iallafall. Så de kommer bild. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar