The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 24 juli 2010

Pysselkväll

Härom kvällen så fick Elin och jag för oss att vi skulle pyssla lite. :) Elin skulle PROMT ha ett fodral till sin I-Phone, hon gillar inte tanken att lägga ner en splitter ny mobil i sin handväska (vilket jag förstår.. Så mycket skit som hon har i en har jag allt som allt i alla jag äger..) Så I-Phone fordal fick det bli.

btw så trivs jag bara mer och mer med det här håret. Jenny, du är min pingla !

Så efter att jag hade styckat ett kuddfodral som jag fått (till för att stycka) av Ine, lite nål och lite tråd och några pärlor, så blev de kanon fint. :)

Och Elin använder det flitigt. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar