The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 12 juli 2010

Nytt

Det har kommit till en ny tatuering! Tack Pär. :) Jag målade motivet för jätte länge sen, tänkte ta kort på den när den är helt färdig, den är inte klar riktigt eftersom att den täcker så gott som hela vänster överarm, så det ska bli en hel del grejer till runt den. Men jag är glad att den sitter där den sitter!

Cornelia cyklar en massa numera. Snart börjar sommar dagis, så då ska hon få cykla till dagis varje dag. Hon blir bara duktigare och duktigare, fast så fort de inte går som hon vill blir så galet arg!! Men det får man bli. :)

Samma eftermiddag bjöd Pär på pizza på Lazat! Mumma!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar