The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 25 juli 2010

Toppen kväll!!

David och Patrik vet hur man festar till det en fredag kväll. Efter båtturen så dumpade vi av Patrik vid Willys och jag och David stack till lägenheten. När Patrik återuppstod från de döda (eller små lulliga) så började vi laga mat. Patriks bacon sås och pasta blev de. Så jääävla fin den är! Under måltiden drog vi en vinare och kände oss väldigt nöjda med livet för stunden.

Sen bar det av ut! Mellan 8 och 9 stack vi ut mot centrum. Först P.M (då killarna hade börjat bli hungriga... igen..) så det blev P.M burgare till killarna och jag käkade biff stek. Så jävla nice de var med mat då! Sen mötte vi upp Morgan och hans polare utanför. David hade aldrig varit på Scandic, så vi fick helt enkelt ta oss dit. Patrik lovade att bjussa på första riktiga rundan. Så jag beställde en Strawberry daquiri (Jag fick till och med färska jordgubbar), en Mojito till David och en SOLL till Patrik. Scandic hade alltså inte ens Corona! Stor besvikelse. Så vi blev inte långvariga där. Morgan och jag små tjabbade lite om gamla minnen och en massa annat. Det var väldigt länge sen vi träffades innan då..

Sen bar det i alla fall av mot Stars and Stripes! Första gången jag var där sen de bytte från O'Learys. Men det var riktigt nice nu med. Hade vi varit ett större sällskap hade det nog varit ännu bättre! Ingen Corona där heller, så Patrik blev små tjurig så vi drack upp våran dricka och stack iväg till PlayBar och deras vinnande koncept! Patrik fick sin Corona och var lycklig resten utav kvällen.Vi gick hem långt innan stängning, men jag var riktigt trött efter att ha lämnat ifrån mig Cornelia till morfar på morgonen... Så var små sliten på slutet. Innan jag hittade en gunga i parken iaf ;)

Patrik & Corona, Playbar
David och Patrik, Stars&Stripes
David och Patrik, hemma hos David
Jag och Patrik
Jag och Patrik.

Just nu trivs jag med livet!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar