The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 16 juli 2010

MiniGolf är ingen sport!

Igår var de lika jävla varmt som de har varit resten av veckan. Det är verkligen sjukt vilken jävla värme det är! Man orkar ingenting. Som Patrik sa i går kväll "Man orkar ingenting innan klockan 10 på kvällen pga värmen, och efter 10 så är man för trött efter att ha blivit försoffad på dagen.. När fan ska man orkar?!" Den djupa funderingen hade vi vid 10 igår kväll, samtidigt som vi lagade en väldigt sen middag och jag diskade. Ja, det är sant. JAG DISKADE ! Det brukar jag inte göra frivilligt, men de var antingen det eller... inget alls. Så Disk fick de bli.

En annan MINDRE trevlig sak som hände idag var att Bettan bjöd mig, Patrik och Cornelia på en runda mini-golf uppe i vrat Ghetto. Till en början tyckte vi alla att det var jätte trevligt och jätte roligt. Sen blav de för jävla varmt, Cornelia började gnälla, Annas tålamod tog slut lika fort som svetten rann i min panna. Mini-golf ska inte kallas för sport! Det är en jävla skit skit skit skit sport!! Som som sagt inte borde vara en sport! Det roligaste var Cornelias sätt, utan tvekan. Hon drog bollen framför sig genom hela banorna, och gick de inte som hon ville vid hålet, så tog hon upp bollen och släppte ner den i hålet. Jag drar helt enkelt slutsatsen att min dotter är Kung på att fuska och mini-golf. Hade jag gjort de samma hade jag nog lätt vunnit.
Cornelia
En mycket fokuserad Patrik
En mindre fokuserad Bettan.

Summering:
  • Mini-golf är skit
  • Anna kan inte fokusera när det är för varmt
  • Anna har inget tålamod
  • Patrik har inte heller något tålamod
  • Anna blir lättretligt av ingenting
  • Anna är en grymt dålig förorare

Helt enkelt, jag förlorade ganska stenhårt. Det blev skit poäng rätt igenom hela banorna. En väldans massa 7:or var det under bokstaven A.. Så nu ska jag inte spela mer mini-golf på denna sommaren! Jag säger det ännu en gång. Mini-golf är en skit sport!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar