The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 12 juli 2010

Lite nyheter !

Den 14:e Juni så plågade jag Bettan. det var faktiskt inte mitt fel.. Helt och hållet iaf.. En av de som jobbar på Caféet har en dotter som går frisör på Lars Kaggskolan i Kalmar. Och hon behövde en model för permanent. Och varför inte tänkte jag? Jag har haft alla möjliga frisyrer och färger genom åren, så de kan jag ju ställa upp på de tänkte jag. Och så blev de. Bettan åkte med mig in till Kalmar och gick runt och kollade lite. Sen gick vi mot Lars Kagg. Och hur varmt var de inte den dagen?! Galet!! Men väl där iaf så fick jag gå in till Frisörskolans lokaler och sätta mig.
4 timmar tog de!! Men de var värt väntan! Jag har så galet tråkigt hår
Så de var behövligt! Så nu är jag lockig. :) Och stackars Bettan satt bara och väntade och väntade och drack kaffe.
Efter de så gick vi in till centrum för att möta upp min syster och prinsessan som hade varit hos mormor. Då fick jag 2 underbara överraskningar! De var galet länge sen jag var i centrum i Kalmar och hängde, så har missat en hel del. två utav mina favoriter hade öppnat i Kalmar. Subway och Ben&Jerrys! Kan man bli annat än lycklig?! Så fika på Ben&Jerrys blev de. Ingen glass tyvär, efter som att vi hade ätit glass innan vi gick till Kagg. Men det blev en underbar
avslutning på en underbar dag iallafall. Ny frilla, 2 fantastiska butiker i Kalmar och underbart sällskap!














Och så såg man ju ut som en tant också. ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar