The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 12 juli 2010

Mammas ängel !

Det har verkligen blivit sommar!! Det är otroligt sjukt varmt och bara allmänt jobbigt att finnas till. Golvfläkten i sovrummet står på så gott som dygnet runt, annars går de fan inte att sova!
Och mini-golfen har nu blivit invgid. Mittemot vårat hem finns de en mini-golf klubb, jag vet inte hur många tusen gånger jag har gått förbi där sen jag flyttade in i September 2007, men de är många.. Och först NU har både jag och Cornelia invigt den. Cornelia spelade med 2 dagis kompisar och jag spelade med Bettan ett par dagar efter det. Bettan och jag är helt klart grymma på mini.golf! 80-80 blev de på en 18 håls bana. Så 4.4 slag per bana blev de sammanlagt. Så ska lätt spöa henne denna sommaren i golf. ;)


Nelli har börjat leka en massa med Amanda som bor precis under oss. Det är kul att hon har fått en kompis som är jämngammal. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar