The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 14 juli 2010

Patrik, Jehovas & Djävulen

Detta har faktiskt varit en grymt spännande dag. Även om den har varit dryg till en början, min kropp ville inte som jag osv osv osv... Men har i alla fall bytt lakan, tvättat madrass överdragen, hängt upp nya gardiner och en massa annat SKIT roligt stuf.. Det är sånt man gör när man är rastlös, genom svett och bara vill sätta händerna i något.. Hur som helst, så kom Patrik-Boy förbi och så tatuerade jag honom. Den bidde niiice!! Sen hämtade vi prinsessan på dagis för att åka hem till honom och ha "pyamas party" som Cornelia kallade de. Så vi har lagat mat, tittat på film och tagit de lugnt. Sen kom Pär-Thä-Män förbi.


Till den där jehovas biten. Mitt i maten och Björnbröder ringde de på dörren. Patrik kollade lustigt på mig och funderade väl, som jag, på vem i helvete de kunde vara. Han öppnar dörren i bar överkropp, och där står de en äldre dam och en tjej. Nyfiken som man är, så smyger jag försiktigt in i köket fort som fan för att försöka förstå vem de var som stod i dörren och snackade. Då fattade jag att de var Jehovas. Patrik sa snabbt att "Näe, är inte speciellt intresserad faktiskt." I samma sekund stänger han dörren och vänder sig om mot mig. Jag kan inte göra mycket annat än att as garva och peka på hans bröstkorg. Hans nya tillskott på kroppen är nämligen en djävul.... Det skulle inte förvåna mig om de INTE kommer tillbaka till Patrik igen.
^Spännis....^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar