The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 12 juli 2010

Mysig helg

Nu i helgen som var, har jag bara tillbringat tid hemma hos Patrik. Pappa har börjat ta ut semester nu, så Cornelia och han är ute och flänger och badar så gott som varje helg. det är faktiskt ganska skönt att vara barnledig. Iallafall när man är 21 år gammal, har behov och vill leva som en 21:åring. Dessutom hinner man sakna varandra på ett helt annat sätt. Vilket är underbart. De pussarna och kramarna man får av prinsessan när hon väl kommer hem är gudomliga! Man vill bara inte släppa ungen!

Så i helgen har jag belamrat Patriks soffa. Vi har spelat tv-spel, lyssnat på musik och grillat. Det ät soft att kunna göra ingenting en hel helg. Både jag och Patrik behövde det helt klart. Så det har varit helt kravlöst och lugnt.

Så på lördagen grillade jag, Patrik och Pär. Kött, majskolvar och Annas special potatissallad. Kan de bli bättre?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar