The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 26 juli 2010

Slö måndag..

En otroligt seg dag har det varit.. Det har ju inte ens regnat *besviken*.. Men de skulle komma mer i veckan! Jag måste nog vara en utav få på denna planeten (som inte är bonde) som vill ha regn. Jag vet inte ens varför jag är så glad i just det naturfenomenet. Men jag älskar regn!!

Jag och Elin sov till och med längre än vanligt idag.. Vi vaknade vid HALV TRE !! Det är inte normalt... Av någon lustig anledning så blir det väldigt sena kvällar när Elin sover här.. Förstår inte det... Men så är det i alla fall..
Vi har bakat idag igen.. Dumle kakor! Det är ju så gott! Så Patrik smög förbi lagom till att de var klara. Är vi förvånade? Nej... Det var precis som att han kände på sig att "nu bakar Anna och Elin, man kanske skulle åka förbi och sno lite utav resultatet?!" Han kom väldigt tajmat i alla fall.

Och nu är jag ensam hemma med Cornelia, som kom hem för ett par timmar sen. Vad man kan sakna de små liven! Morfar och hon hade cyklat och grejer i helgen, när det inte regnade dvs. Men lite hade de hittat på i alla fall.
Så nu ligger prinsessan och sover och jag kollar på Tv och försöker koppla av. Det är lättare sagt än gjort, efter som att hela dagen så gott som gick åt till att sova... Hopplöst..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar