The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

My life in words

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 25 juli 2010

Karlskrona 24-25

Patrik och jag åkte ner till Karlskrona för att umgås med Patriks kusin David. Så vi kom ner efter lunch tid och åkte raka vägen till Lyckeby för att attackera Amiralen. Det första jag gör är att tvinga Patrik att gå in med mig på Lindex. Och jag har inte hört någon gnälla så mycket på så kort tid sen jag var med mamma och pappa på Ikea i Älmhult innan det kom till Kalmar.. Mycket intressant att shoppa med män. Men det roligaste var nog ändå när vi gick in på Maxi. Allting gick bra, tills vi kom till kassan. Maxi i Lyckeby är underbemannade som FAN ! Det var långt ifrån alla kassor öppna där. Vi stod i kö i över 30 minuter!! Helt jävla sjukt!
Hur som helst så stack vi hem till David. Och så stack vi bort till båten. :D

David har precis köpt denna lilla fina skapelse (som inte har något namn,och Tor-Ulf dög tydligen inte...) så David fixade och donade medan jag och Patrik stod på bryggan och drack varsin öl.
Sen bar det ut över öppna vatten i Karlskrona skärgård! Om Nelia hade varit med. Det var så jävla fint!!
Kapten David!!
En lycklig Patrik + öl + båt = En lyckad dag!
Hade vädret varit lite bättre hade allting varit helt underbart ! Visst att det inte var kallt eller så, men hade solen skinit så hade jag inte flyttat mig en millimeter från båten förrän solen hade gått ner!!
En mycket lycklig Kapten David :)
Patrik-Boy! Vilken toppen dag! Och det blir inte sämre!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar